Overslaan en naar de inhoud gaan

Samenwerking AKO en CJP

AKO en CJP gaan samenwerken om bij meer jongeren lezen te stimuleren.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De samenwerking start vrijdag met een actie waarbij alle 300.000 CJP-leden een gratis tijdschrift kunnen ophalen bij een van de 100 AKO winkels. Daarnaast geeft AKO de komende jaren 10 procent korting aan CJP-leden.
CJP heeft het doel jongeren te verleiden om meer aan cultuur te doen. Tijdschriften zijn belangrijke informatiebronnen. 'We willen dat er zo min mogelijk drempels zijn om jongeren in aanraking te brengen met cultuur', zegt CJP-directeur Walter Groenen. 'Kranten en tijdschriften zijn belangrijke instrumenten om deze drempels weg te nemen, deze geven vaak veel meer context dan een medium als internet. Met AKO als samenwerkingspartner, die landelijk op strategische locaties haar winkels heeft, verwachten we hier een grote slag in te kunnen maken.'

related partner content for mobile comes here

Ander onderdeel van de samenwerking is aandacht voor literatuur en, meer specifiek, de AKO Literatuurprijs.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in