Ronnie claimt de online bureaugids
Ronnie Overgoor is behalve een bijzonder aardige ook een hele handige jongen. Hij praatte jarenlang klanten en investeerders zoals Maurice de Hond en de Rai naar binnen bij Explainer DC dat vervolgens van de markt verdween om op op te gaan in People's Valley.
Overgoor wist het Tijdschrift voor Marketing voor zijn eigen marketingkarretje te spannen met een kletsserie met mensen die zichzelf belangrijk vinden (vooral mannen dus). Die wordt in het blad afgedrukt en Ronnie etaleert er zichzelf mee op Pitchtalk.tv. En nu breidt het Ronnie-concern uit met een online bureaugids.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaOp zijn weblog vertelt Ronnie Overgoor over Pitch View, 'het uitgebreide en altijd actuele overzicht van toonaangevende online bureaus'.
Ik bleef even stilstaan bij 'toonaangevende'. Handig woordje. Het betekent: als u uzelf toonaangevend vindt mag u vooral niet ontbreken in de gids. Nu mogen bureaus erin met een '(vooralsnog) gratis account', en hoe lang dat vooralsnog duurt staat er even niet bij.
Opdrachtgevers, u en ik, kunnen met een gratis abonnement toegang verkrijgen tot de website en behalve het bekijken van de informatie ook hun mening geven over de bureaus.
Slim bedacht. Ik hem me direct bij Ronnie als abonnee ingeschreven met al m'n persoonlijke data, want die ongezouten meningen geven en lezen over bureaus...dat lijkt ons wel wat.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid