Overslaan en naar de inhoud gaan

Ronnie claimt de online bureaugids

Ronnie Overgoor is behalve een bijzonder aardige ook een hele handige jongen. Hij praatte jarenlang klanten en investeerders zoals Maurice…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ronnie Overgoor is behalve een bijzonder aardige ook een hele handige jongen. Hij praatte jarenlang klanten en investeerders zoals Maurice de Hond en de Rai naar binnen bij Explainer DC dat vervolgens van de markt verdween om op op te gaan in .

related partner content for mobile comes here

Overgoor wist het Tijdschrift voor Marketing voor zijn eigen marketingkarretje te spannen met een kletsserie met mensen die zichzelf belangrijk vinden (vooral mannen dus). Die wordt in het blad afgedrukt en Ronnie etaleert er zichzelf mee op . En nu breidt het Ronnie-concern uit met een online bureaugids.

Op zijn vertelt Ronnie Overgoor over , 'het uitgebreide en altijd actuele overzicht van toonaangevende online bureaus'.

Ik bleef even stilstaan bij 'toonaangevende'. Handig woordje. Het betekent: als u uzelf toonaangevend vindt mag u vooral niet ontbreken in de gids. Nu mogen bureaus erin met een '(vooralsnog) gratis account', en hoe lang dat vooralsnog duurt staat er even niet bij.

Opdrachtgevers, u en ik, kunnen met een gratis abonnement toegang verkrijgen tot de website en behalve het bekijken van de informatie ook hun mening geven over de bureaus.

Slim bedacht. Ik hem me direct bij Ronnie als abonnee ingeschreven met al m'n persoonlijke data, want die ongezouten meningen geven en lezen over bureaus...dat lijkt ons wel wat.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in