Picnic gaat met Storm Digital in zee


Daarnaast bouwt het 'growth marketing agency' mee aan de opzet van Picnic’s marketing stack met oplossingen voor onder andere advertising, geotargeting, data management en conversie attributie.
Siebe Nooij, mede-oprichter Picnic: 'Wij brengen als online supermarkt innovatie naar de markt voor boodschappen en willen ook met onze digitale marketingoplossingen voorop lopen.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijTeamleider Online
AVROTROSCommunications Director
World Press PhotoJasper Dijkstra, manager business development Storm Digital: 'Picnic heeft data-gedreven verbetering centraal staan bij de continue verbetering van hun supplychain en tech-platform. Ook op het gebied van marketing worden data-gedreven roll-out methodes ontwikkeld. Wij zijn er trots op om daarbij als partner aan te haken.'
Picnic is een initiatief van vier ondernemers, die hebben gewerkt aan een nieuwe distributiemethode. De online supermarkt biedt consumenten gratis bezorging en de laagste prijs voor de boodschappen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid