Overslaan en naar de inhoud gaan

Picnic gaat met Storm Digital in zee

Storm helpt online supermarkt om de digital advertisement inspanningen te versnellen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Daarnaast bouwt het 'growth marketing agency' mee aan de opzet van Picnic’s marketing stack met oplossingen voor onder andere advertising, geotargeting, data management en conversie attributie.

related partner content for mobile comes here

Siebe Nooij, mede-oprichter Picnic: 'Wij brengen als online supermarkt innovatie naar de markt voor boodschappen en willen ook met onze digitale marketingoplossingen voorop lopen.'

Jasper Dijkstra, manager business development Storm Digital: 'Picnic heeft data-gedreven verbetering centraal staan bij de continue verbetering van hun supplychain en tech-platform. Ook op het gebied van marketing worden data-gedreven roll-out methodes ontwikkeld. Wij zijn er trots op om daarbij als partner aan te haken.'

Picnic is een initiatief van vier ondernemers, die hebben gewerkt aan een nieuwe distributiemethode. De online supermarkt biedt consumenten gratis bezorging en de laagste prijs voor de boodschappen. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in