Overslaan en naar de inhoud gaan

Online campagnes op basis van tv-content

Adverteerders kunnen op basis van tv-content hun online campagnes aanpassen met Contextual TV Sync
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Contextual TV Sync is ontwikkeld door . Reisorganisatie Arke heeft volgens Mark van de Crommert van Mediasynced wereldwijd de primeur met deze nieuwe vorm van crossmediaal adverteren.

related partner content for mobile comes here

Van de Crommert: 'We hoorden van partijen als Microsoft en Google dat de activiteit op hun websites enorm toeneemt tijdens primetime televisie. Televisiecontent zorgt voor gericht gedrag op online media. Het recente ‘Media Browsing onderzoek’ van Spot in samenwerking met Mediabrands Marketing Sciences bewijst dat consumenten getriggerd door televisiecontent, vaak direct actief gaan zoeken op internet naar dit onderwerp van hun interesse. Mediasynced speelt daar op in door adverteerders op datzelfde moment prominent naar voren te laten komen op verscheidene digitale media.'

Arke past realtime zijn online advertenties aan bij bepaalde bestemmingen die genoemd worden op televisie. Met Contextual TV Sync bereikt een merk de consument met digitale reclame, op het moment dat er op televisie relevante content voorbij komt waar de adverteerder op wil inhaken. Met dit top-of-mind onderwerp gaat de adverteerder vervolgens de consument opzoeken die tijdens het tv kijken met een tweede device tegelijkertijd online actief is.

Acht maanden geleden introduceerde Mediasynced televisiereclame gesynchroniseerd retargeten op online media.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in