Online campagnes op basis van tv-content
Contextual TV Sync is ontwikkeld door Mediasynced. Reisorganisatie Arke heeft volgens Mark van de Crommert van Mediasynced wereldwijd de primeur met deze nieuwe vorm van crossmediaal adverteren.
Van de Crommert: 'We hoorden van partijen als Microsoft en Google dat de activiteit op hun websites enorm toeneemt tijdens primetime televisie. Televisiecontent zorgt voor gericht gedrag op online media. Het recente ‘Media Browsing onderzoek’ van Spot in samenwerking met Mediabrands Marketing Sciences bewijst dat consumenten getriggerd door televisiecontent, vaak direct actief gaan zoeken op internet naar dit onderwerp van hun interesse. Mediasynced speelt daar op in door adverteerders op datzelfde moment prominent naar voren te laten komen op verscheidene digitale media.'
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaArke past realtime zijn online advertenties aan bij bepaalde bestemmingen die genoemd worden op televisie. Met Contextual TV Sync bereikt een merk de consument met digitale reclame, op het moment dat er op televisie relevante content voorbij komt waar de adverteerder op wil inhaken. Met dit top-of-mind onderwerp gaat de adverteerder vervolgens de consument opzoeken die tijdens het tv kijken met een tweede device tegelijkertijd online actief is.
Acht maanden geleden introduceerde Mediasynced televisiereclame gesynchroniseerd retargeten op online media.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid