OMD-studie: geen daling advertentiebudgetten


80 Procent van de respondenten denkt dat de budgetten niet verder omlaag gaan, slechts 5 procent hebben de bestedingen zien afnemen. Van de respondenten heeft 47 procent een economische teruggang gemerkt. Van de vier markten is de Britse het meest positief over 2002. Zo’n 60 procent van de adverteerders denkt dat Engeland niet richting een economische recessie gaat, terwijl 81 procent zegt dat de advertentiebudgetten ‘veilig’ zijn. In Frankrijk is men pessimistisch over de economie: 83 procent denkt dat het dit jaar niet beter zal gaan, maar toch denkt 73 procent dat er niet wordt gesneden in de budgetten. In Duitsland denkt 60 procent aan een recessie, maar is 90 procent ervan overtuigd niet te hoeven snijden in de bestedingen. 80 Procent van de Italiaanse respondenten heeft die overtuiging.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid