Overslaan en naar de inhoud gaan

OMD-studie: geen daling advertentiebudgetten

Marketeers in Engeland, Frankrijk, Duitsland en Italië geloven dat er dit jaar niet verder in hun advertentiebudgetten hoeft te worden…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

80 Procent van de respondenten denkt dat de budgetten niet verder omlaag gaan, slechts 5 procent hebben de bestedingen zien afnemen. Van de respondenten heeft 47 procent een economische teruggang gemerkt. Van de vier markten is de Britse het meest positief over 2002. Zo’n 60 procent van de adverteerders denkt dat Engeland niet richting een economische recessie gaat, terwijl 81 procent zegt dat de advertentiebudgetten ‘veilig’ zijn. In Frankrijk is men pessimistisch over de economie: 83 procent denkt dat het dit jaar niet beter zal gaan, maar toch denkt 73 procent dat er niet wordt gesneden in de budgetten. In Duitsland denkt 60 procent aan een recessie, maar is 90 procent ervan overtuigd niet te hoeven snijden in de bestedingen. 80 Procent van de Italiaanse respondenten heeft die overtuiging.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in