Overslaan en naar de inhoud gaan

Interview NSS gaat mobiel interviewen

Interview NSS introduceert als eerste onderzoeksbureau in Nederland het mobiele marktonderzoek. Het bureau gaat daartoe een partnership aan…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Marktonderzoek via internet was al aan een snelle opmars bezig en de voordelen worden overal geroemd: snel, goedkoop en ook steeds meer representatief. Nu is de technologie inmiddels zover dat ook via SMS en PDA onderzoek kan worden verricht. Met als bijkomend voordeel dat mensen werkelijk overal bereikt kunnen worden: thuis, op het werk, of in de kroeg.

related partner content for mobile comes here

Interview NSS ziet het partnership als belangrijke stap in de ontwikkeling van zijn multichannelstrategie. Leden van het online panel, E-base, is gevraagd of zij ook via SMS benaderd zouden willen worden. Voor de komende verkiezingen ziet Interview NSS SMS als een mooi instrument voor opiniepeilingen.

Verder ziet het onderzoeksbureau kansen in B-to-B, zoals voor het evalueren van call centre contacten, congressen en beurzen, of surveys voor vaktijdschriften.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in