Interview NSS gaat mobiel interviewen
Marktonderzoek via internet was al aan een snelle opmars bezig en de voordelen worden overal geroemd: snel, goedkoop en ook steeds meer representatief. Nu is de technologie inmiddels zover dat ook via SMS en PDA onderzoek kan worden verricht. Met als bijkomend voordeel dat mensen werkelijk overal bereikt kunnen worden: thuis, op het werk, of in de kroeg.
Interview NSS ziet het partnership als belangrijke stap in de ontwikkeling van zijn multichannelstrategie. Leden van het online panel, E-base, is gevraagd of zij ook via SMS benaderd zouden willen worden. Voor de komende verkiezingen ziet Interview NSS SMS als een mooi instrument voor opiniepeilingen.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaVerder ziet het onderzoeksbureau kansen in B-to-B, zoals voor het evalueren van call centre contacten, congressen en beurzen, of surveys voor vaktijdschriften.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid