NS strategisch partner Eileen


YPCA biedt een uitgebreid pakket diensten specifiek afgestemd op de (auto)mobiele beller, waaronder ‘Eileen’ de persoonlijke assistente voor onderweg. Met de toetreding van NS als strategische partner van Eileen wordt volledig ingespeeld op de behoefte van het bedrijfsleven om slimmer te werken en slimmer te reizen.
Jaco Bal, directeur van YPCA: 'Wij merken dat steeds meer bedrijven en organisaties hun traditionele leaserijders stimuleren om niet zomaar domweg in hun leaseauto te stappen, maar om mensen bewust te maken van het feit dat het soms veel sneller en efficiënter is om de trein te nemen. Eileen kan hierbij, als een soort persoonlijke reisadviseur, de leaserijder informeren over bijvoorbeeld de vertrektijden, maar ook adviseren en stimuleren om voor bepaalde trajecten de trein te nemen.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSArjen Huizinga, Directeur NS Zakelijk, zegt dat de NS zakelijk Nederland en de (auto)mobilisten anders wil laten nadenken over de mobiliteit in het algemeen en hun persoonlijke mobiliteitsproblematiek. 'Na de zomer starten we met een proef met een geselecteerde groep NS-Business Card houders”.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid