Overslaan en naar de inhoud gaan

NS strategisch partner Eileen

NS is als nieuwe strategische partner toegetreden tot het mobiliteitsplatform Eileen van YPCA (Your Personal Call Assistant).
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

YPCA biedt een uitgebreid pakket diensten specifiek afgestemd op de (auto)mobiele beller, waaronder ‘Eileen’ de persoonlijke assistente voor onderweg. Met de toetreding van NS als strategische partner van wordt volledig ingespeeld op de behoefte van het bedrijfsleven om slimmer te werken en slimmer te reizen.

related partner content for mobile comes here

Jaco Bal, directeur van YPCA: 'Wij merken dat steeds meer bedrijven en organisaties hun traditionele leaserijders stimuleren om niet zomaar domweg in hun leaseauto te stappen, maar om mensen bewust te maken van het feit dat het soms veel sneller en efficiënter is om de trein te nemen. Eileen kan hierbij, als een soort persoonlijke reisadviseur, de leaserijder informeren over bijvoorbeeld de vertrektijden, maar ook adviseren en stimuleren om voor bepaalde trajecten de trein te nemen.'

Arjen Huizinga, Directeur NS Zakelijk, zegt dat de NS zakelijk Nederland en de (auto)mobilisten anders wil laten nadenken over de mobiliteit in het algemeen en hun persoonlijke mobiliteitsproblematiek. 'Na de zomer starten we met een proef met een geselecteerde groep NS-Business Card houders”.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in