Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe pay-off Trouw: ‘De betere krant’

Dagblad Trouw gaat vandaag van start met een nieuwe campagne. De pay-off ‘Trouw. Misschien wel de beste krant van Nederland’ wordt…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Trouw positioneert zichzelf als krant met idealen, voor mensen met idealen. De nieuwe campagne is gemaakt door het bureau Linssen id, dat afgelopen zomer werd geselecteerd na een pitch. Het vorige bureau was Frank Pels Company, dat ook de introductiecampagne voor het compactformaat verzorgde begin dit jaar.

related partner content for mobile comes here

Vanaf vandaag verlaagt Trouw ook de losse verkoopprijs van 1,25 naar 1,00 euro. ‘We hebben het ook gedaan met de introductie van compact en dat werkte heel goed’, vertelt uitgever Wouter van der Meulen. ‘Het prijsinstrument heeft wel degelijk effect. In het verleden hebben uitgevers gedacht dat dit niet zo was, dat is dus apekool. Wij hebben bij de introductie van compact een stijging gezien van 20 procent in de losse verkoop door die lage prijs. En het beklijft ook.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in