Nieuwe formule: ‘DA doet je goed’


DA kiest voor één merk, omdat de klant aangaf behoefte te hebben aan een eigentijdser, frisser DA dat meer warmte uitstraalt. Waarvan akte per 1 januari 2004.
Met ruim 700 drogisterijen wordt DA de grootste drogisterij/parfumerie keten onder één merk in Nederland. DA D'Attance houdt wel een eigen herkenbaar gezicht en naam. De nieuwe uitstraling van DA is visueel vertaald in een nieuw logo en dito winkelinterieur en -exterieur (gevel). Daarnaast wordt ook aan het assortiment nieuwe invulling gegeven en start DA in de eerste week van volgend jaar met een nieuwe reclamecampagne. In week 2 komen er actiefolders. Magenta blijft de centrale kleur voor het DA merk.
Het nieuwe DA moet hét merk voor vrouwen in Nederland worden. ‘Warmer en vrolijker, met een sterke focus op schoonheid en gezondheid’, aldus de drogisterijketen ‘Verwennen, aandacht en je lekker voelen zijn de kernwaarden van DA, die in alle uitingen terug te vinden zijn.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid