Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe formule: ‘DA doet je goed’

De aankondiging eerder dit jaar dat DA, DA D'Attance en STIP drogisterijen samengevoegd worden tot één formule onder de naam DA,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

DA kiest voor één merk, omdat de klant aangaf behoefte te hebben aan een eigentijdser, frisser DA dat meer warmte uitstraalt. Waarvan akte per 1 januari 2004.
Met ruim 700 drogisterijen wordt DA de grootste drogisterij/parfumerie keten onder één merk in Nederland. DA D'Attance houdt wel een eigen herkenbaar gezicht en naam. De nieuwe uitstraling van DA is visueel vertaald in een nieuw logo en dito winkelinterieur en -exterieur (gevel). Daarnaast wordt ook aan het assortiment nieuwe invulling gegeven en start DA in de eerste week van volgend jaar met een nieuwe reclamecampagne. In week 2 komen er actiefolders. Magenta blijft de centrale kleur voor het DA merk.

related partner content for mobile comes here

Het nieuwe DA moet hét merk voor vrouwen in Nederland worden. ‘Warmer en vrolijker, met een sterke focus op schoonheid en gezondheid’, aldus de drogisterijketen ‘Verwennen, aandacht en je lekker voelen zijn de kernwaarden van DA, die in alle uitingen terug te vinden zijn.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in