Overslaan en naar de inhoud gaan

Muppets scoren beter dan voetbalplaatjes

Van de supermarktacties die zich op kinderen richten, boeken de Muppets van Albert Heijn het meeste succes, concludeert onderzoeksbureau…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Muppets krijgen het rapportcijfer 6,6 en dat is het hoogste. De voetbalacties van C1000 en Plus scoren mager, met respectievelijk een 5,6 en een 5,4. De stickeractie van Spar is de grote onbekende, maar de mensen die de actie wel kennen, waarderen die met een 6,3.

related partner content for mobile comes here

Ruim acht op de tien mensen laten zich op zijn minst wel eens verleiden om mee te doen aan een spaaractie van de supermarkt. Bijna een kwart van de mensen is zelfs bereid om al dan niet tijdelijk van super te veranderen, omdat de andere keten een betere spaaractie heeft.

Het zijn - niet verrassend - vooral de jongste gezinsleden die in mindere of meerdere mate bepalen vanwege de hebbedingen bij welke supermarkt de boodschappen worden gehaald.

Q&A hield het onderzoek vorige week onder 1300 consumenten.

Bron: ANP.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in