Overslaan en naar de inhoud gaan

Metrixlab koopt MarketTools

MetrixLab koopt het Amerikaanse onderzoeksbureau MarketTools.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

MarketTools Research Solutions Inc. (MarketTools.com) was hiervoor eigendom van het Amerikaanse investeringsfonds TPG Growth.
Het bedrijf levert diensten en software voor marktonderzoek, telt 234 medewerkers en is gevestigd in San Francisco met 5 nevenvestigingen in de VS en Azië.

related partner content for mobile comes here

MarketTools wordt geïntegreerd met de huidige activiteiten van MetrixLab en komt onder leiding van de nieuwe MetrixLab CEO Noord-Amerika Simon Kooyman.

Het Rotterdamse bureau MetrixLab wordt hiermee naar eigen zeggen het 1 na grootste internetmarktonderzoekbureau van de wereld. Allen het Japanse Macromill is groter.

MetrixLab is opgericht in 1999 en telt ten gevolge van de overname meer dan 400 medewerkers, 13 kantoren in de Verenigde Staten, Europa en Azië en heeft een jaaromzet van 80 miljoen dollar.

‘Nederland is één van de koplopers geweest in de adoptie van marktonderzoek via internet. Grote Nederlandse multinationals hebben als één van de eersten in Europa geëxperimenteerd met online enquetes en internetconsumentenpanels. Voor ons bedrijf is Nederland een uitstekende springplank naar Europa en nu naar de VS geweest’, zegt Han de Groot, CEO van MetrixLab.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in