Overslaan en naar de inhoud gaan

MediaScience stapt in programmatic snelwegreclame

Digitaal marketingbureau MediaScience start met een outdoor campagne via programmatic buying.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Digitaal marketingbureau MediaScience start met een outdoor campagne via programmatic buying. Mediascience spreekt van een primeur: &;Hiermee zijn we het eerste bureau dat snelwegreclame programmatic inkoopt.&; Samenwerkende partijen binnen deze campagne zijn radiobedrijf Sky Radio, exploitant in buitenreclame en technologiebedrijven My Adbooker en Platform 161.

related partner content for mobile comes here

Het waarop digitaal wordt ingekocht is gelegen aan de A2 bij Vianen. Mediascience zegt: &;Wanneer er file staat, wordt een andere uiting getoond dan wanneer er geen file staat. Hierbij wordt gebruikgemaakt van realtime data van Rijkswaterstaat. De snelheid van de voertuigen langs het scherm bepaalt welke uiting wordt getoond. Wereldwijd is dit het eerste snelweg scherm dat via big data in kan spelen op de omgeving waar het staat.&;

René Zeedijk, managing partner bij MediaScience: &;Het belang van programmatic buying in online marketing neemt snel toe. De inzet van programmatic in outdoor campagnes zat er dan ook zeker aan te komen. We kijken uit naar de resultaten van de campagne, die we zeker gaan delen met onze relaties en de markt.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in