Overslaan en naar de inhoud gaan

McKinsey: interview met ceo Alan Lafley van P&G

Ik heb er hier al eerder op gewezen op de site van McKinsey vind je soms leuke dingen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ik heb er hier al op gewezen op de site van McKinsey vind je soms leuke dingen.

related partner content for mobile comes here

Dit keer een met A.G. Lafley, de hoogste baas van P&G.

De man is een succes en heeft de rust in de onderneming terug gebracht. Hij wordt redelijk doorgezaagd over de veranderingen bij P&G en hoe je dat doet.

Een citaat:
The full story of P&G's turnaround is packed with complex, interlocking decisions about brands, personnel, technology, markets, facilities, and much else. One of the strongest patterns is Lafley's approach to raising aspirations: he agrees with Lou Gerstner that strategic visions can be a distraction, so he has never offered one.

Lafley also seconds Lawrence Bossidy's belief that companies should aim to achieve great execution but insists that the real challenge is to "unpack" this idea.

"Bossidy's right?in the end, it's about executing with excellence. But you can exhort all you want about excellent execution; you're not going to get it unless you have disciplined strategic choices, a structure that supports the strategy, systems that enable large organizations to work and execute together, a winning culture, and leadership that's inspirational. If you have all that, you'll get excellent execution."

Het hele interview is gratis te lezen, maar dan moet je je wel registreren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in