Overslaan en naar de inhoud gaan

Markteffect breidt managementteam uit

De directie van marktonderzoeksbureau Markteffect heeft het management team uitgebreid met Boj Nefkens.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het full service marktonderzoeksbureau is in 2012 onderscheiden met een FD Gazelle Award.

Algemeen directeur Edgar de Beule: ‘Boj Nefkens heeft de afgelopen jaren bewezen een belangrijke rol in de groei van de organisatie te hebben gespeeld en zal in zijn nieuwe rol verantwoordelijk zijn voor de verdere groei in de ambitie van Markteffect.’

Het driekoppige managementteam bestaat nu uit Hesam Fahimi (operations & reserach), Edgar de Beule (new business development en externe betrekkingen) en Boj Nefkens (sales & marketing).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in