Campagne: Adobe Creative Days
Om de Creative Days van Adobe te promoten werd Photoshop ingezet om foto's te manipuleren van mensen die op de bus zitten te wachten en…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Waar normaal gesproken een poster zou zitten, had het Adobe-team een videoscherm opgehangen dat gelinkt was naar computers in een busje. Nadat een fotograaf een foto had gemaakt van het ‘slachtoffer’ in het bushokje, begon Erik Johansson deze foto te bewerken. Het resultaat: advertenties met de persoon erin zoals hij er normaal uitziet, maar dan anders.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Dit grapje vond plaats in Zweden, maar er zijn plannen om hetzelfde te doen in andere landen. De volgende keer is live te bekijken via Adobe’s website.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSPhotoshop Live - Street Retouch Prank
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid