Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne: Adobe Creative Days

Om de Creative Days van Adobe te promoten werd Photoshop ingezet om foto's te manipuleren van mensen die op de bus zitten te wachten en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Waar normaal gesproken een poster zou zitten, had het Adobe-team een videoscherm opgehangen dat gelinkt was naar computers in een busje. Nadat een fotograaf een foto had gemaakt van het ‘slachtoffer’ in het bushokje, begon Erik Johansson deze foto te bewerken. Het resultaat: advertenties met de persoon erin zoals hij er normaal uitziet, maar dan anders.

related partner content for mobile comes here

Dit grapje vond plaats in Zweden, maar er zijn plannen om hetzelfde te doen in andere landen. De volgende keer is live te bekijken via .

Photoshop Live - Street Retouch Prank

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in