Overslaan en naar de inhoud gaan

Marketingstrateeg Robert Collignon gaat van Aegon naar Deloitte

Deloitte Consulting heeft Collignon per 1 januari aangesteld als director digital strategy voor de verzekeringsindustrie.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Collignon (44) maakt de stap van Aegon naar Deloitte om zijn carrière verder te ontwikkelen. Hij zegt: ‘Ik zet mijn werk voort, maar wel bij een adviesbureau dat zich sterk ontwikkelt op het domein van digitale innovatie. De opdracht die ik bij Deloitte heb meegekregen is om de propositie aan verzekeringsbedrijven in een digitale transitie verder aan te scherpen.’ Collignon richt zich bij Deloitte voornamelijk op de verzekeringsindustrie.

related partner content for mobile comes here

Met zijn gang naar Deloitte keert Collignon terug op een vertrouwd nest. Hij werkte er van 1998 – 2005 als senior manager. Collignon zegt dat Deloitte één van de weinige adviesfirma’s is die - ook in de recessie – enorm is gegroeid. Ook in adviesdiensten aan verzekeraars. Volgens hem zitten veel verzekeraars in de transformatie naar digitaal. ‘Wat ik van mijn tijd bij Aegon weet is dat “digital” een andere wereld is. Het is niet iets wat je er even bij doet, iets wat je er aan vastplakt, het is iets wat je helemaal moet zíjn. ‘

Collignon werkte bijna 6 jaar bij Aegon als SVP Brand & Customer Strategy. Naar verwachting wordt zijn opvolger bij Aegon eind maart bekend gemaakt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in