Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederlander managing partner SuperHeroes New York

Rob Zuurbier was al in de Verenigde Staten actief als group account director bij Dentsu/360i.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

legt in 2016 nadrukkelijk de focus op groei in de Verenigde Staten. Niet alleen op bestaande accounts als Converse, LG, ASUS en UNHCR, maar ook op nieuwe US-klanten.

related partner content for mobile comes here

werkte eerder ruim 9 jaar in verschillende rollen binnen het Dentsu Aegis-netwerk, bij bureaus in Amsterdam, Brussel, London en New York. In die periode gaf hij leiding op accounts zoals Canon Europa, Canon Noord-Amerika, Chevron, Absolut Vodka, ScottsMiracle-Gro en the Academy of Motion Picture Arts & Sciences.

Zuurbier was in New York onder andere verantwoordelijk voor de global launch van Canon’s Cinema EOS producten, waar het Japanse bedrijf in 2013 een Emmy mee won.

Saving the world of boring advertising

‘Als Hollandse jongen die oorspronkelijk bij W+K vandaan komt was het een absolute no brainer om me bij SuperHeroes aan te sluiten’ vult Rob Zuurbier opgetogen aan. ‘Uit een serie gesprekken met oprichters Django en Rogier was het me wel duidelijk dat we niet alleen hetzelfde digitale DNA hebben, maar ook op één lijn zitten als het gaat om “saving the world of boring advertising”. We willen slim, creatief en baanbrekend werk in New York maken waarmee we – samen met marketeers met lef – met minder media-inkoop meer effectief zijn.’

New York is de eerste stap in de expansiestrategie van het bureau dat inmiddels zeven jaar bestaat. , Managing Director van SuperHeroes: ‘Onze ambitie is om de creatieve geest van een onafhankelijk “boutique” bureau te behouden en tegelijkertijd een wereldwijd publiek aan te spreken. Deze aanpak is de afgelopen jaren succesvol genoeg gebleken om op voort te bouwen. En Rob neemt de perfecte credentials en kick-ass mentaliteit mee om verder vorm te geven aan onze ambities.’

Zuurbier startte in januari 2016 als managing director van SuperHeroes New York.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in