Overslaan en naar de inhoud gaan

Luie journalistiek van het FD en PR-blunders

Vorige week huilde FD-directeur Jacques Kuyf dikke tranen toen het ging over de concurrentie die zijn krant ondervindt van internet.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vorige week huilde FD-directeur Jacques Kuyf toen het ging over de concurrentie die zijn krant ondervindt van internet.

related partner content for mobile comes here

Al die arme FD-journalisten werken weken aan een groot verhaal en als het dan verschijnt pikken al die sites het gewoon. En publiceren het gratis, mokte Kuyf.

Vandaag is het omgekeerde het geval. Richard Smit van het FD schrijft een groot verhaal over PR-blunders op zijn wekelijkse marketingpagina. Hij belt met wat PR-mensen en haalt wat voorbeelden naar voren. Jammer dat het alleen allemaal van MolBlog komt.

De MolBloggers Ward van Beek, Gervaise Coebergh en Anton-Jan Thijssen hebben hier gereageerd op of over vreemde pr-acties. We hebben geschreven over en over en hun vermakelijke blunders.

Smit tikt het allemaal braaf nog eens op, maar zonder ook maar ergens te melden waar het begon of waar het allemaal al gestaan heeft.

Dus, Kuyf, hier zien we het omgekeerde. De blog keilt het aan, geeft voorbeelden en verdieping en de reguliere krant doet het gewoon nog eens over.

Beetje lui is het natuurlijk wel, maar voor de MolBloggers is het ok, want die staan weer in het FD.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in