Overslaan en naar de inhoud gaan

Kyra Roest wordt head of business bij Burst

Roest wordt verantwoordelijk voor diverse internationale accounts bij digital production agency Burst.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het gaat om onder andere Hero, Organix, Old Amsterdam en Mentos. Roest was hiervoor partner bij Dare to Difr in een soortgelijke rol. Daarvoor werkte zij onder andere bij Bohemia Amsterdam als partner en ook bij The Valley, Isobar en Roorda.

related partner content for mobile comes here

&;Voor mij is dit een logische volgende stap&;, licht ze toe. &;Met mijn benoeming als VP Area Director Europe IAA , en mijn internationale netwerk kan ik bijdragen aan de ambities van Burst en haar huidige klanten. Internationaal en verbinden zijn twee dingen die ik al langere tijd in de praktijk breng met onder andere Embassy of Dutch Creativity. Dit is iets waar ik erg veel energie van krijg.&;

Hans Maltha, ceo van Burst: &;We zijn erg blij met de komst van Kyra en denken dat ze Burst goed kan helpen met de verdere internationale uitbouw. Onze ambitie is duidelijk, we willen binnen drie jaar verdrievoudigen en vestigingen in het buitenland openen om aan de vraag van onze klanten te kunnen blijven voldoen.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in