‘Krantenabonnement te duur’
Deze argumenten gelden voor 53 procent van de niet-abonnees. Verder geeft 47 procent aan geen abonnee te zijn, omdat men voldoende aan televisie heeft. Een vierde vaakgenoemde reden is een gebrek aan tijd (36 procent).
Van de niet-abonnees zou 37 procent een abonnement overwegen wanneer het abonnementsgeld wordt verlaagd, terwijl 31 procent zegt nooit een abonnement te nemen.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDit blijkt uit de Dagbladmonitor 2005 van Newcom Research & Consultancy. Alhoewel de landelijke en regionale krant nog steeds belangrijke nieuwsbronnen zijn, blijven de landelijke televisie en het internet de belangrijkste bronnen. Aan de dagbladabonnees is gevraagd verschillende nieuwssoorten op volgorde van interesse te zetten. Binnenlands nieuws wordt door 58 procent van de abonnees als meest interessant aangemerkt. Nieuws over de eigen buurt/wijk en nieuws over eigen stad/dorp worden door 16, respectievelijk 9 procent het meest interessant gevonden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid