Tsunamikranten verspreid in supermarkten


De gratis krant brengt verslag uit van één jaar hulpverlening en besteding van de ruim 200 miljoen euro aan donaties. Alle supermarkten in Nederland werken mee aan de verspreiding in de dagen voor Kerst.
De krant telt twaalf pagina’s op tabloidformaat en is kostenloos vormgegeven door het dagblad Metro.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMet de krant willen de SHO het grote publiek op een laagdrempelige wijze informeren over de hulpverlening en de resultaten in de getroffen gebieden. ‘De SHO hebben al veel informatie verspreid via hun eigen nieuwsbrieven en websites. Maar uit onderzoek van de VU blijkt dat veel mensen hebben gedoneerd die niet eerder aan internationale hulpverlening hebben gegeven. Daarom zijn de gebruikelijke communicatiemiddelen niet toereikend . Via deze krant denken we iedereen te kunnen bereiken die interesse heeft. Immers alle mensen komen minstens eenmaal per week in de supermarkt’, aldus Fons van Rooij van WWAV, het bureau dat de krant heeft bedacht en gerealiseerd.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid