Koopal en Den Boer NT Reclamemannen 2001
Diederick Koopal en Cor den Boer van Neboko zijn gisteren uitgeroepen tot (NieuwsTribune’s) Reclameman(nen) van het Jaar 2001.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Ze ontvingen de prijs gisteren in (Club) Arena uit handen van hun voorganger Wim Ubachs. De creatieve directeuren van Neboko kregen de prijs met name door hun ‘inzet voor het biermerk Heineken’. De andere genomineerden waren Adri de Vries (directeur SIRE), Gert Sluis (Rabobank), Bob Steetskamp (Campina) en Martijn Horvath (Publicis). In de jury zaten oud-winnaars en winnaars van de GVR Jonge Hanen. Het was de twintigste keer dat NieuwsTribune de verkiezing organiseerde.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid