Overslaan en naar de inhoud gaan

Knab treedt toe tot NIMA Top Marketing Club

De bank is de 24ste organisatie in de club.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De NIMA Top Marketing Club bestaat uit organisaties die ‘op verschillende niveaus marketingkennis en -competenties aanscherpen en elkaar via kennisuitwisseling en intervisie helpen op het terrein van strategische marketingvraagstukken’.

related partner content for mobile comes here

Zinvol

Leslie Hogeveen, head of (digital) marketing & e-commerce bij Knab: ‘(Het is) zeer zinvol om van andere organisaties te leren. We zijn daarom erg blij met de toetreding tot het TMC-programma. Daar plukt onze hele organisatie de vruchten van. Ik ben ervan overtuigd dat wij ook een zinvolle bijdrage kunnen leveren aan het programma. Wij gaan voor “echte” marketing en blijven ver weg van de “marketingtrucjes”.’

Knab (winnaar van de Financial Marketing Award 2015) is de 24ste organisatie die toetreedt tot de NIMA Top Marketing Club.

NIMA ondersteunt deze bedrijven bij de ontwikkeling van marketingkennis, het opdoen van inspiratie en faciliteert het kennisnetwerk dat de TMC-leden hebben opgebouwd. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in