Overslaan en naar de inhoud gaan

Klassieke reclame opnieuw uitgevonden voor het web. Google Re: Brief.

Dit jaar bestaat internet reclame 18 jaar. Het medium is letterlijk volwassen geworden, maar volgens Google wordt nog steeds te…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De centrale vraag in dit prestigieuze project: Can America’s most iconic advertising campaigns be
re-imagined for the web? In het project worden de makers van een aantal klassiekers uit de Amerikaanse reclamehistorie in contact gebracht met jonge, digitale creatieven. Denk aan campagnes voor Volvo (een van mijn favoriete uitingen ooit: Drive it like you hate it), Coca Cola (Hilltop) en Avis (‘We try harder’). Re:Brief zal worden afgesloten met een documentaire, gemaakt door regisseur Doug Pray en het team dat ‘Art & Copy’ maakte. Op de site vind je tevens de nieuwe interactieve campagnes. Zo staat in de Volvo campagne Irv Gordon centraal. Hij kocht op z’n 26e een Volvo P1800 en heeft daar inmiddels 2,9 mln mijl mee gereden. Samen met Irv bezoek je de plekken waar hij met z’n volvo naartoe rijdt. Van daar uit kun je middels Google Maps weer nieuwe bestemmingen verkennen. Al met al een indrukwekkende site die laat zien wat er gebeurt als je creativiteit en technologie met elkaar verbindt.

related partner content for mobile comes here

Jose Evers
Partner XXS

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in