Overslaan en naar de inhoud gaan

Inschrijving SWOCC Scriptieprijs 2015 open

In 2015 wordt de prijs voor de vijfde keer uitgereikt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De scriptieprijs van Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciële Communicatie (SWOCC) is voor de beste universitaire masterscriptie over merken en communicatie.

related partner content for mobile comes here

De winnaar (in april bekend) krijgt 1.000 euro en mag de scriptie presenteren tijdens het SWOCC Symposium in juni.

Belangrijkste voorwaarden voor deelname zijn dat de scriptie met minimaal een 8 beoordeeld is en dat het onderwerp valt binnen de expertisegebieden van SWOCC: Merk & Mens, Merk & Organisatie of Merk & Communicatie.

Na de sluitingsdatum van 27 februari worden de inzendingen door de jury beoordeeld op diverse criteria, waaronder de relevantie voor de onderzoeksgebieden van SWOCC, de praktische toepasbaarheid van de resultaten, de leesbaarheid en de kwaliteit van dataverzameling en -analyse.

In 2014 won met haar onderzoek naar gesponsorde blogs.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in