Overslaan en naar de inhoud gaan

ING promoot Fame Game voor Android met Mainstreet

Jongeren tussen de 13 en 16 jaar die de ING Fame Game spelen, maken kans op een rol in de nieuwe videoclip van Mainstreet.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ter gelegenheid van de lancering van de Fame Game voor Android staat deze actie met de Nederlandse boyband centraal. Tijdens het spelen van de game kunnen jongeren hun profielfoto pimpen met onder andere items uit de MainStreet shop. De best gepimpte profielfoto’s worden door MainStreet geselecteerd en die jongeren maken kans op een rol in de nieuwe videoclip.

related partner content for mobile comes here

In de Fame Game komen jongeren op hun route naar succes voor financiële dilemma’s te staan en leren ze meer over keuzes maken, virtueel geld verdienen, sparen en lenen. Jongeren kunnen luisteren naar hun favoriete muziek, een eigen sterprofiel maken en prijzen winnen. Doel van de game is om jongeren te leren omgaan met geld, op een manier die past bij hun belevingswereld. De samenwerking met MainStreet sluit hierop aan.

De Fame Game is begin dit jaar geïntroduceerd voor de iPad. Inmiddels hebben meer dan 15.000 jongeren de game gedownload. Op basis van feedback van jongeren is besloten om versneld een Android versie beschikbaar te maken. Daarom is vanaf nu de Fame Game ook gratis te downloaden voor Android tablets.

Lees meer mobiel nieuws op .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in