Overslaan en naar de inhoud gaan

Wereldwijde salesdip Coca-Cola

Ondanks de ‘buzz’ rond de pan-Europese campagne ‘Share a Coke’ ziet Coca-Cola de verkopen teruglopen. Het concern spreekt van een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Coca-Cola hoopt dat de ‘Share a Bottle’-campagne die momenteel loopt de sales weer een duw in de goede richting kunnen geven. In Australië en Nieuw-Zeeland is de campagne een groot succes en daar namen de sales met 4 procent toe.

related partner content for mobile comes here

De verkopen in Europa daalden 4 procent in het laatste kwartaal en het inkomen nam – bekeken over het gehele jaar - af met 1 procent naar 1,5 miljard dollar. Wereldwijd daalden de verkopen over een heel jaar bekeken van 13,08 miljard dollar naar 12,75 miljard.
Topman Muhtar Kent meldt dat de resultaten beneden verwachting zijn, maar hij spreekt ook de verwachting uit dat de Share a Bottle-campagne de sales van Coca-Cola een boost gaat geven.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in