Britse PR budgetten stijgen het meest
Britse PR-budgetten zijn het afgelopen kwartaal meer gestegen dan de budgetten van andere disciplines (sales promotion, dm, advertising),…
Het meeste geld besteedden bedrijven aan internet . De budgetten voor internetactiviteiten stegen in Q2 met ruim 17 procent. Ook de budgeten voor sales promotion, dm en advertising stegen, maar minder dan die voor pr. Voor 2013 voorspelt Bellwether dat het totale marketingbudget (waaronder pr) met 13,5 procent zal toenemen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Deze toename is de hoogste sinds financiële crisis begon. De onderzoekers zien de verhoogde investeringen als een positief economisch signaal. ‘Companies are beginning to shake off the cloak of recession and are becoming more confident in the economy', aldus het rapport.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisLees hier de top 250.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid