Overslaan en naar de inhoud gaan

ING lanceert online community voor zijn klanten

Klanten bank kunnen bij elkaar terecht met vragen en opmerkingen over financiële thema’s
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

ING heeft een nieuw online platform gelanceerd: Hier kunnen klanten van de bank bij elkaar terecht met vragen en opmerkingen over financiële thema’s zoals wonen, studeren, pensioen en ondernemerschap en over producten & diensten van ING. Ook kunnen ze er ideen kwijt en blogs van experts lezen. De ING Community is voor alle klanten van de bank.

related partner content for mobile comes here

Oriëntatie

&;Consumenten gebruiken vergelijkingssites, willen  weten hoe andere mensen zaken aanpakken, polsen hiervoor hun directe omgeving of lezen ervaringen van anderen om uiteindelijk een financiële beslissing te nemen&;, aldus ING Communitymanager Linda van Seuren. “Onze Community sluit aan op deze manier van klantoriëntatie.”

Altijd een goed antwoord

Het ING Webcare Team ziet de forumberichten, ideeën en reacties. Van Seuren: &;Waar Webcare bij Twitter en Facebook bovenop de conversatie zit, geven we in de ING Community klanten juist de ruimte om op elkaar te reageren. Is een vraag na een dag nog niet beantwoord, of is er een vraag onjuist beantwoord dan helpt Webcare. Elke vraag verdient tenslotte het beste antwoord waarmee onze klanten een stap verder komen.&;

Expertstips

Experts nemen van tijd tot tijd de ruimte in de ING Community om blogs te plaatsen met bruikbare tips en hun visie. De onderwerpen voor deze blogs zijn divers, zoals wonen, studeren, beleggen, werk, pensioen en ondernemerschap en hebben altijd een duidelijke relatie met vragen van consumenten over financiële thema’s of met de dienstverlening van ING. 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in