Nieuwe directie bij BrandBase
Paul Alberts en Inge Overtoom vervangen Marvin Pupping en Claudia Nipius.


Creative agency BrandBase heeft met ingang van 1 januari een nieuwe, tweehoofdige directie. Oprichter Paul Alberts en Inge Overtoom hebben, als director en operations director, de taken overgenomen van Marvin Pupping en Claudia Nipius.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
BrandBase groeide in tien jaar uit tot een middelgroot bureau (23 medewerkers), gespecialiseerd in brand activation.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe afgelopen drie jaar won het bureau meerdere prijzen, waaronder een Zilveren Leeuw, Esprix’ en SpinAwards.
Op de klantenlijst staan onder meer Shell, Hema, ING, ANWB, Plan Nederland, KPN en Marktplaats.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid