Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe directie bij BrandBase

Paul Alberts en Inge Overtoom vervangen Marvin Pupping en Claudia Nipius.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Creative agency heeft met ingang van 1 januari een nieuwe, tweehoofdige directie. Oprichter Paul Alberts en Inge Overtoom hebben, als director en operations director, de taken overgenomen van Marvin Pupping en Claudia Nipius.

related partner content for mobile comes here

BrandBase groeide in tien jaar uit tot een middelgroot bureau (23 medewerkers), gespecialiseerd in brand activation.  

De afgelopen drie jaar won het bureau meerdere prijzen, waaronder een Zilveren Leeuw, Esprix’ en SpinAwards.

Op de klantenlijst staan onder meer Shell, Hema, ING, ANWB, Plan Nederland, KPN en Marktplaats.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in