Overslaan en naar de inhoud gaan

ING komt als eerste met nieuwjaarscampagne voor 2016

De bank wil jongeren een hart onder de riem steken en de rest van Nederland inspireren.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met de nieuwjaarscampagne borduurt ING voort op de .

related partner content for mobile comes here

 is opnieuw verantwoordelijk voor de realisatie van de campagne.

De bank wil niet terugblikken, maar vooral vooruitkijken naar 2016. &;ING heeft namelijk als missie om heel Nederland een stap vooruit te helpen&;, aldus , directeur communicatie ING Nederland. &;Het leek ons dan ook een logische stap om vooruit te kijken, in een tijd waarin veel merken zich juist richten op kerst of nieuwjaar.&;

In de film zijn uiteenlopende jongeren te zien die hun ambitie uitspreken voor het komende jaar, van een ambitieuze appbouwer tot een jongentje die zijn kamer wil opruimen. Naast de 40 seconden commercial krijgt de campagne vervolg in print en met minidocumentaires op social media. Daarin zullen de verhalen achter de ambities verder worden uitgediept.

De commercial is vanaf vandaag online en op tv te bekijken.


Credits
ING NEDERLAND
MANAGER BRANDING: Louise Meijer
SR. COMMUNICATIE MANAGER: Mirjam Smit
J. WALTER THOMPSON AMSTERDAM
CREATIEVE DIRECTIE: Friso Ludenhoff, Maarten Vrouwes
CREATIE: Bas Korsten, Dieuwer Bulthuis, Chris Sant, Marcel Hartog
PRODUCTIEMAATSCHAPPIJ DPPLR
REGISSEUR: Maarten Groen
MUZIEK: Sizzer Amsterdam 
MUZIEK SUPERVISOR: Nikolai van der Burg, Riyadh Drebika 
MINDSHARE
DIGITAL MANAGER: Vincent Resink
MANAGER AV: Mandy Koelman

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in