Overslaan en naar de inhoud gaan

Indie ontwikkelt wereldwijde campagne voor Heineken brand Fayrouz

De campagne is bedoeld om Fayrouz, 'een mix van malt en fruit' te introduceren in tien landen in de regio Afrika en daarbuiten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reclamebureau Indie Amsterdam ontwikkelt een wereldwijde campagne voor , een drankenmerk dat sinds 2002 deel uit van de merkportefeuille van het Heineken concern.

related partner content for mobile comes here

Fayrouz houdt het midden tussen alcoholvrij bier en vruchtendrank en vormt een brug tussen de bier- en de softdrink categorie. Het is gemaakt met uitsluitend natuurlijke ingrediënten, zegt Heineken. Fayrouz werd voor het eerst gebrouwen in Egypte in 1997. 

Indie weet over de doelgroep van Fayrouz te melden: &;De typische Fayrouz drinker maakt hele bewuste keuzes en als hij of zij geen alcohol wil drinken,  bieden de huidige frisdranken geen alternatief meer. Fayrouz is dan een meer natuurlijke en premium optie voor zowel mannen als vrouwen.&;

Volgens Bastiaan Hendrikse, general manager van Fayrouz, is Fayrouz is nu al heel populair in Egypte en Nigeria. &;En in het komend jaar gaan we het merk introduceren in ten minste tien landen, zowel in de regio Afrika als daarbuiten.&;

Chris Vannitsem, managing director van Indie, zegt over de campagne: &;Omdat de meeste mensen de categorie nog niet kennen, is het belangrijk om te laten zien wat Fayrouz is en waarvan het is gemaakt.&;

Er is aan appel-, peer- en ananasvariant gemaakt van de campagne. Hieronder is de laatste variant te zien.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits
Verantwoordelijk bij opdrachtgever: Bastiaan Hendrikse, Laurent Meijer
Concept: Lode Schaeffer, Lysbeth Bijlstra
Account: Maroeschka Volker, Tim Sneep
RTV Producer: Ineke Koornstra
Productiemaatschappij: White Lodge
Director: Ryan Hopkinson
D.O.P.: David Procter
Off-line: Cut and Run London

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in