Overslaan en naar de inhoud gaan

'In de zak, uit de zak, uit het hoofd, uit het hart.'

Stel je hebt net een kaartje besteld via de app van een willekeurig theater.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Maar nu blijkt je date die je ook via de app hebt uitgenodigd bij nader inzien liever met haar vriendinnen naar de bioscoop te gaan. Je wil je kaarten annuleren. Maar hoe doe je dat vanuit de app? Daar zitten veel verbeterpunten bij apps in het algemeen. Je wil contact met de gebruiker, ok, maar de gebruiker wil soms ook wel contact met jou. Dat moet je faciliteren. Gebruikers zijn steeds veeleisender, zeker als het gaat om klantenservice en reactiesnelheid.

related partner content for mobile comes here

De mens wordt gedreven door de “Drievoudige menselijke honger”;
Deze hongers moet je dus ook in je app optimaal stillen. Het negeren van deze wetmatigheid leidt onherroepelijk tot minder herhalingsgebruik, slechte reviews en uiteindelijk het niet halen van de gestelde doelstellingen die je met de app had.

Je kunt een chatkanaal integreren in de app, een directe reply mogelijkheid bieden of zorgen dat je goed inzicht hebt in de waardering van de app. Hier zijn tools voor, maar je kunt ze ook zelf (laten) ontwikkelen en op maat laten snijden voor jouw exacte wensen.

Apps die de gebruiker actief betrekken bij je merk of bedrijf en vice versa hebben een loyaal publiek en daarmee heb je een ambassadeur in iedere broekzak.

gebruikte bronnen: kissmetrics, Pure Oxygen Labs & Google

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in