Programmatic / MARCH 11, 2015 12:08 In the blink of an eye Knipper eens 2 keer met je ogen. Dit is de tijd die een website heeft om een 'relevante' advertentie te serveren vanuit een programmatic…
Interne communicatie / NOVEMBER 10, 2014 14:03 De belangrijkste C in mobile marketing Iedereen heeft de mond vol van Content marketing en dat juist dit het ei van Columbus zou zijn. Dat klopt ook als je het bekijkt vanuit…
Purpose Marketing / AUGUST 22, 2014 09:55 Android is een nachtmerrie voor app-ontwikkelaars Fragmentatie maakt goede gebruikers ervaring onmogelijk.
PR / JULY 2, 2014 17:12 mHealth booming business voor klein en groot mHealth is booming business. Dit jaar verwacht men wereldwijd 4 miljard dollar om te kunnen zetten en dat stijgt exponentieel naar 26…
Contentmarketing / MAY 29, 2014 13:42 Ken je nog de populaire afscheidswoorden 'We faxen!'? Ook toen bestond blijkbaar al de wens om minder via voice en meer via andere media, toen nog analoog papier en dito telefoonlijn, met…
Media / MARCH 11, 2014 17:00 In het land der blinden is eenoog koning Het aantal app-bouwers en mobiele bureaus is redelijk groot in Nederland, maar toch blijft praktische informatie voor veel bedrijven…
Interne communicatie / NOVEMBER 19, 2013 09:13 Stabilisatie of stilte voor de storm? Android is in het 3e kwartaal het populairste mobiele platform ondanks een heel klein minnetje van 0,2% dat ze hebben verloren aan…
Data & Insights / NOVEMBER 9, 2013 08:09 Apps: een serieuze zaak 70% van de apps leidt een kwijnend bestaan in de appstore. 60% wordt helemaal nooit gedownload, 26% van gedownloade apps wordt maar één…
Carriere / SEPTEMBER 10, 2013 14:09 Welke impact heeft iOS7 op marketing van apps? Onlangs kondigde Apple zoals ieder jaar een nieuwe iOS versie aan. Deze nieuwste versie iOS7 is vanaf dit najaar beschikbaar. Maar ondanks…
Programmatic / JULY 19, 2013 05:47 Apps: Houden of weggeven? Gebruikers zijn, hoewel zeer gewaardeerd natuurlijk, van nature lui, gemakzuchtig en gehaast. Een app meer dan 5 keer gebruiken is al…