Ikea-app brengt producten tot leven


De vernieuwde app voor iOS en Android is vanaf vandaag gratis te downloaden. Zodra de nieuwe catalogus vanaf 12 augustus op de mat valt, kan men direct met de app aan de slag.
Door pagina’s te scannen met een smartphone of tablet krijgen consumenten bijvoorbeeld filmpjes en foto’s te zien en kunnen kamers van stijl veranderen. Nieuw aan de app is dat bijna honderd producten in 3D te bekijken zijn via de augmented reality functie.
Icoontjes in de catalogus geven straks aan bij welke producten deze toepassing precies te gebruiken is. Om de producten op de juiste plek te proberen, moeten consumenten de catalogus neerleggen op de plek waar ze het betreffende product willen zien. Deze plek scannen ze daarna met hun smartphone of tablet en het product verschijnt driedimensionaal in beeld. De catalogus werkt hierbij als markeerpunt, waardoor het product op het juiste formaat in de kamer wordt getoond.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSKijk voor meer nieuws over mobile op MobileMarketing.nl.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid