HP en Gwen Stefani lanceren camera
We hadden al de special edition U2 iPod. Nu is er ook de speciale Harajuku Lovers Digital Camera van Gwen Stefani. Cobranding tussen…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
We hadden al de special edition U2 iPod. Nu is er ook de speciale Harajuku Lovers Digital Camera van Gwen Stefani. Cobranding tussen popsterren en produkten bestaat natuurlijk al jaren, popsterren zijn namelijk vaak sterke merken en daarmee geliefde partners.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Weet u trouwens niet wie Gwen Stefani is? Even aan uw zoon of dochter vragen of aan de buurjongen. De camera is van HP en is mede ontworpen door Gwen. De camera is bedoeld voor de Amerikaanse markt en moet jongeren verleiden een digitale fotocamera te kopen, in plaats van te fotograferen met het mobieltje.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVeel jongeren zullen zich denk ik afvragen, of je er ook mee kan bellen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid