Heinz begint Europees offensief
De Amerikaanse sauzenfabrikant Heinz begint een offensief in Europa.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De ketchup- en sauzenmaker wil versneld groeien op de thuismarkt van Unilever en Nestlé nu op de eigen Amerikaanse markt de grenzen zijn bereikt.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De groei in Europa moet volgens Het Financieele Dagblad vooral via overnames worden gerealiseerd. Geschikte overnamekandidaten zoekt Heinz vooral in bedrijven ter versterking van de divisies maaltijdsoepen, diepvriesproducten en in het bijzonder het grootverbruik. In het gebroken boekjaar 2000 zag de ketchup- en sauzenfabrikant de omzet met slechts 1procent groeien tot 9,4 miljard dollar.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid