Overslaan en naar de inhoud gaan

Boo komt terug

Boo.com verrijst deze maand weer uit de as. Het wordt een community-site voor modebewuste consumenten, en er zal beperkt kleding te koop…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Boo was een van de eerste high-profile dotcoms die dit jaar in mei failliet ging. Er werd beweerd dat het management 1 miljoen dollar aan huur, reiskosten en cadeautjes voor het personeel uitgaf. Technologie-investeerder Bright Station kocht Boo’s e-commerce engine voor 250.000 Engelse ponden, en de shopping portal Fashionmall kocht de trademarks, domeinnamen en andere assets voor 400.000 dollar. De relaunch van de website richt zich op 18 - 35 jarigen en zal onder meer stijlonderzoek, chat rooms en message boards bevatten. De bedoeling is dat de site een broedplaats wordt voor nieuwe stijltrends. Site-icoon ‘Miss Boo’ komt terug als virtuele assistent. Er zullen 250 items te koop zijn in de categorieën walk, wear, adorn, care, give en play. Verder worden er artikelen met het Boo-merk in de winkels verkocht.

related partner content for mobile comes here

< SIZE=1>Bron: marketing week 12-10-2000 <#/FONT>

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in