Overslaan en naar de inhoud gaan

Britten vrezen restricties auto-reclame

Afgevaardigden van Britse reclame-associatie willen gesprekken met regeringsvertegenwoordigers omdat zij restricties vrezen voor…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Adviseurs van de Britse regering menen dat de auto-industrie in reclame op televisie te veel de nadruk legt op snelheid en kracht. Volgens Campaign Live waarschuwen ze dat er maatregelen worden genomen als de fabrikanten hun toon niet afzwakken.

related partner content for mobile comes here

Maar volgens reclamemakers druist dit in tegen het akkoord dat de Advertising Association (AA) twee jaar geleden bereikte met de regering. De partijen kwamen toen overeen dat er geen druk werd gezet op de EU om strengere regels in te stellen voor 'car advertising' in Europa. AA-vertegenwoordigers willen nu een onderhoud met de ministeries van milieu en transport om duidelijkheid te krijgen over hun bedoelingen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in