Overslaan en naar de inhoud gaan

Gordon zet KLM KL(E)M

Opmerkelijke actie van de KLM. Namens de directie wast commercieel directeur Paul Gregorowitsch in een brief aan de krant de populaire…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Onder de kop KL(E)M klaagde Gordon onlangs steen en been over het gebrek aan beenruimte, de kwakkelende service, de kwaliteit van het eten en de tarieven. Gregorowitsch antwoordt als volgt: ‘Jammer dat we die kritiek van Gordon zelf nooit hebben gehoord of gezien en dat we zijn wrange opvattingen in de krant moesten lezen’.

'Het leek wel of je met jouw stukje de ’pissing-contest’ wilde winnen, vervolgt de KLM-directeur. 'Jammer dat jouw emotie de feiten deed vergeten. En ja, smaken verschillen. Zoals er vele Nederlanders jouw artistieke werk niet kunnen waarderen, zo heb jij het recht het KLM-product niet meer te waarderen. Wat daarbij wel jammer is, is dat je blijkbaar geen respect op kon brengen voor de vele collega’s (ook jouw fans) die 24 uur per dag hard werken om met steun van Air France de KLM nieuw elan te geven’.
Ook op de door de zanger bekritiseerde vliegtarieven wordt in de brief van de KLM directie ingegaan. 'Vergelijk de prijs van een toegangskaartje voor jouw show of de kosten van een autorit met jouw Hummer naar Zuid-Frankrijk eens met de prijs van het kaartje naar Kaapstad, inclusief het comfort en de veiligheid!' De brief besluit met de hartelijke groeten van Paul Gregorowitsch.

related partner content for mobile comes here

Verstandige zet? Zou KLM-corporate communicatie hier nog enige invloed op hebben gehad?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in