H&M en Madonna; wie maakt reclame voor wie?
Echter bij het zien van de uitvoering moet ik toch concluderen dat de uitvoering middels abri's misschien toch niet de beste route is.
Reden hiervoor is dat ik vind dat H&M advertising maakt voor Madonna en niet andersom, wat de bedoeling was. Mijn gedachte was eigenlijk; ik moet weer eens wat muziek van Madonna gaan downloaden.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis
Redenen hiervoor zijn:
1) Er is nauwelijks te zien dat het H&M betreft op de abri's. Het merk is zo klein en zo niet te zien bij 50 km/h.
2) H&M verkoopt kleding. De kleding is nauwelijks te zien op de witte achtergrond. Zeker gezien het feit dat Madonna zelf een wit iets aan heeft.
Is het niet veel verstandiger om Madonna tijdens haar vele interviews te kleden in H&M kleding met een klein logo-tje?
Is de PR alleen al niet voldoende voor de doelgroep?
Zet miss Madonna aub op een andere manier in.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid