Overslaan en naar de inhoud gaan

H&M en Madonna; wie maakt reclame voor wie?

Toen ik laatst in Hilversum reed zag ik overal de H&M Madonna abri's hangen. Toen het idee werd aangekondigd dacht ik nog dat H&M een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Echter bij het zien van de uitvoering moet ik toch concluderen dat de uitvoering middels abri's misschien toch niet de beste route is.

related partner content for mobile comes here

Reden hiervoor is dat ik vind dat H&M advertising maakt voor Madonna en niet andersom, wat de bedoeling was. Mijn gedachte was eigenlijk; ik moet weer eens wat muziek van Madonna gaan downloaden.

Redenen hiervoor zijn:
1) Er is nauwelijks te zien dat het H&M betreft op de abri's. Het merk is zo klein en zo niet te zien bij 50 km/h.
2) H&M verkoopt kleding. De kleding is nauwelijks te zien op de witte achtergrond. Zeker gezien het feit dat Madonna zelf een wit iets aan heeft.

Is het niet veel verstandiger om Madonna tijdens haar vele interviews te kleden in H&M kleding met een klein logo-tje?

Is de PR alleen al niet voldoende voor de doelgroep?

Zet miss Madonna aub op een andere manier in.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in