Overslaan en naar de inhoud gaan

Digitale media hoofdrol in nieuwe positionering van Carat

'Transforming Communications' is de nieuwe positionering van het Carat netwerk. De snelle ontwikkeling van nieuwe media was onder meer…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Martyn Rattle, hoofd global marketing Aegis Media, verklaarde tegenover M&M Europe: ‘Deze themaregel is een goede vervanging van het oude ‘delivering business advantage through media’. ‘Transforming communications’ erkent de rol van digitale media en de voorsprong die wij hebben met Isobar -het digitale netwerk van Aegis Media -red.’

related partner content for mobile comes here

Volgens Rattle is de nieuwe positionering een voortvloeisel van Carat’s interne thema: ‘Champions of communication as a force for transforming our clients’business’. ‘Transformation’ is het kernwoord hierin, zegt Rattle, ‘het gaat er vooral om te begrijpen hoe communicatie ontwikkelt en verandert.’

Gelijk met de nieuwe positionering van Carat, heeft moederbedrijf Aegis Media (waar ook Vizeum onder valt) drie nieuwe corporatie kernwaarden geformuleerd: ‘Curiosity, Creativity and Collaboration’. ‘De 3 C’s vormen de basis van ons nieuwe strategische proces bij Aegis Media’ zegt Rattle. De nieuwe positioneringen vallen samen met de komst van Mainardo de Nardis als global chief executive Aegis Media. Hij wordt tevens directeur van de Aegis groep. De Nardis was hiervoor CEO bij Mediaedge:cia (WPP).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in