Digitale media hoofdrol in nieuwe positionering van Carat
Martyn Rattle, hoofd global marketing Aegis Media, verklaarde tegenover M&M Europe: ‘Deze themaregel is een goede vervanging van het oude ‘delivering business advantage through media’. ‘Transforming communications’ erkent de rol van digitale media en de voorsprong die wij hebben met Isobar -het digitale netwerk van Aegis Media -red.’
Volgens Rattle is de nieuwe positionering een voortvloeisel van Carat’s interne thema: ‘Champions of communication as a force for transforming our clients’business’. ‘Transformation’ is het kernwoord hierin, zegt Rattle, ‘het gaat er vooral om te begrijpen hoe communicatie ontwikkelt en verandert.’
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisGelijk met de nieuwe positionering van Carat, heeft moederbedrijf Aegis Media (waar ook Vizeum onder valt) drie nieuwe corporatie kernwaarden geformuleerd: ‘Curiosity, Creativity and Collaboration’. ‘De 3 C’s vormen de basis van ons nieuwe strategische proces bij Aegis Media’ zegt Rattle. De nieuwe positioneringen vallen samen met de komst van Mainardo de Nardis als global chief executive Aegis Media. Hij wordt tevens directeur van de Aegis groep. De Nardis was hiervoor CEO bij Mediaedge:cia (WPP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid