Overslaan en naar de inhoud gaan

Bah. Kelder schrijft Asperion niet zelf de grond in ...

Oké, zijn veelbelovende tv-carriere ging de mist in, hij leeft op grote voet, ving kennelijk te weinig centen van de Franse kopers van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tuurlijk mag ie dan in een tv-campagne van Asperion, een online boekhoudersbedrijf verschijnen. Of eigenlijk toch maar niet?

related partner content for mobile comes here

NEE. Asperion is een (potentiele) adverteerder in Quote, haar concurrenten ook. 'Krijg allemaal de klere', vertelde hij de Volkskrant onlangs, ik pak dat geld. En die onafhankelijkheid van de Quote-hoofdredacteur loopt geen gevaar. Denkt ie.

Gelukkig horen we uit Kelder's eigen grote mond heel goed waarom hoofdredacteuren van zakenbladen nu juist dit soort schnabbels niet moeten aanpakken. 'Ik ben niet te koop. (...) Nou ja, ik zal Asperion niet zelf de grond in schrijven. Maar als een redacteur iets ontdekt, zetten we het gewoon in Quote.'
Bah, wat een hypocrisie. Ook nog.
Laat 'm lekker een gratis dagblaadje gaan maken. Marcel Boekhoorn kan Kelder vast meer betalen dan Big. Hoeft ie ook geen zwijggeld aan te nemen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in