Geen reclamewinnaar bij Retailgala
Er werd gesproken over een moeilijk jaar voor retailreclame vanwege de nadruk op prijzen.
Hema werd winkelketen van het jaar en kreeg de Visa Retail Jaarprijs omdat het een topmerk is dat zich voortdurend vernieuwt en waarbij klanten zich thuisvoelen. ‘Verrassend eenvoudig en ongewoon gewoon’, oordeelde de jury onder leiding van retailexpert Henk Gianotten. Hema ontving lof voor de uitstekende resultaten en de hoge klanttevredenheid. ‘Een voorbeeldige winkel die tot het beste behoort wat de Nederlandse detailhandel heeft voortgebracht’.
In de categorie Zelfstandige Winkel ging Van Dijk Mode uit Waalwijk met de eer strijken. De grote kledingzaak 1.700 m2) werd lovend aangeduid als ‘een groot attractiepark waar op indrukwekkende wijze een verleidelijke collectie liefdevol gepresenteerd wordt. Passie, creativiteit en zakelijkheid staan borg voor prima resultaten in een krimpende markt.’
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisTijdens het retailgala werd nog veel meer prijzen uitgereikt, waaronder de innovatieprijs (voor C1000 Peek in Delft) en de prijs voor retaildesign (Nimco House of Shoes). Voor het eerst werd een prijs uitgereikt voor de leukste dhz-winkel van Nederland: lezers van de Telegraaf wezen Hornbach in Zaandam aan als winnaar.
De Visa Retail Jaarprijs is de meest prestigieuze prijs voor de detailhandel en wordt jaarlijks toegekend door de Stichting Retail Jaarprijs. Dit jaar werd de prijs uitgereikt tijdens een feestelijk gala in de Hilversumse Studio 21.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid