Heinekens nieuwe internetcampagne: Tapvat on Tour
Op de website van Heineken kunnen bezoekers aangeven waar zij het liefst een ‘perfect tapbiertje’ willen nuttigen.
Heineken en Qi werken bij deze campagen samen met Google. De bedoeling is dat bezoekers met behulp van Google Afbeeldingen.
zoeken naar plaatjes van bijzondere locaties waar het Tapvat mee naar toe kan. Aparte combinaties van zoekwoorden kunnen leiden tot
verrassende resultaten.
Voor de campagne is de zoekfunctie van Google Afbeeldingen geïntegreerd in Heineken.nl. Als het beeld is gevonden, wordt het automatisch omgevormd tot een Tapvat-ansichtkaart die digitaal kan worden verstuurd. De inzender met de meest originele locatie wordt beloond met een reis naar die locatie, waar ook in de wereld gelegen.
Deelnemers krijgen een e-mail van Heineken waarin deelname wordt bevestigd met daarin de optie een profiel aan te maken.
Het is voor het eerst in Nederland dat 'Google Afbeeldingen zoeken' op deze manier in een online campagne wordt betrokken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid