Overslaan en naar de inhoud gaan

Heinekens nieuwe internetcampagne: Tapvat on Tour

Heineken en interactief marketingcommunicatiebureau Qi zijn 25 oktober gestart met de Tapvat on Tour campagne.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op de van Heineken kunnen bezoekers aangeven waar zij het liefst een ‘perfect tapbiertje’ willen nuttigen.
Heineken en Qi werken bij deze campagen samen met Google. De bedoeling is dat bezoekers met behulp van .
zoeken naar plaatjes van bijzondere locaties waar het Tapvat mee naar toe kan. Aparte combinaties van zoekwoorden kunnen leiden tot
verrassende resultaten.
Voor de campagne is de zoekfunctie van Google Afbeeldingen geïntegreerd in Heineken.nl. Als het beeld is gevonden, wordt het automatisch omgevormd tot een Tapvat-ansichtkaart die digitaal kan worden verstuurd. De inzender met de meest originele locatie wordt beloond met een reis naar die locatie, waar ook in de wereld gelegen.

related partner content for mobile comes here

Deelnemers krijgen een e-mail van Heineken waarin deelname wordt bevestigd met daarin de optie een profiel aan te maken.
Het is voor het eerst in Nederland dat 'Google Afbeeldingen zoeken' op deze manier in een online campagne wordt betrokken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in