Directeur 123inkt door het stof voor ‘ongepaste mail’ na faillissement van concurrent Staples
Gerben Kreuning biedt zijn klanten persoonlijk excuses aan voor weinig menselijke en professionele communicatie.
Het hing al een paar dagen in de lucht- de telefoon werd niet meer opgenomen, de website had een ‘technische storing’ - maar medio vorige week werd Staples Nederland door de rechtbank in Midden-Nederland failliet verklaard. Bij de leverancier van kantoorbenodigdheden uit Almere werkten 190 mensen die hun baan dreigen te verliezen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid2x briljante exposure en reuring voor 123: Eerst de hand in eigen boezem steken met luide zelfcorrectie "misplaatst bericht".
Eigenlijk wilde hij alleen maar die arme verlaten cliënten van Staples een tijdige handreiking doen..!
Vervolgens nogmaals de trompet "dat u dit niet van ons gewend bent'." Faillissementen en mensenlevens (!)
In acht zinnen die alle met "ik" beginnen, inclusief het banale "ik wens u nog een fijne dag toe" zet 123 de deur open / doet de deur niet dicht voor Staples relaties.