Overslaan en naar de inhoud gaan

De pijn van Albert Heijn

Het beste uit 50 jaar Tijdschrift voor Marketing. Vandaag: het interview met de eerste marketingdirecteur van Albert Heijn, Arjan Both.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

In Tijdschrift voor Marketing 03-2003 een interview met Arjan Both, de eerste marketingdirecteur uit de geschiedenis van Albert Heijn. Hij vond dat het merk meer aandacht moest krijgen, maar zette ook meteen een prijzenslag in.

Will Reijnders (hoogleraar retailmarketing) en Alfred Levi (toendertijd Nima-voorzitter en media-adviseur, nu werkzaam bij Ahold) gaven hun visie op de strategie van de retailer.

related partner content for mobile comes here

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in