De pijn van Albert Heijn
Het beste uit 50 jaar Tijdschrift voor Marketing. Vandaag: het interview met de eerste marketingdirecteur van Albert Heijn, Arjan Both.


In Tijdschrift voor Marketing 03-2003 een interview met Arjan Both, de eerste marketingdirecteur uit de geschiedenis van Albert Heijn. Hij vond dat het merk meer aandacht moest krijgen, maar zette ook meteen een prijzenslag in.
Will Reijnders (hoogleraar retailmarketing) en Alfred Levi (toendertijd Nima-voorzitter en media-adviseur, nu werkzaam bij Ahold) gaven hun visie op de strategie van de retailer.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Lees hier het hele artikel (pdf)
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIn het kader van ons 50-jarig jubileum herpubliceren we komende maanden dagelijks artikelen uit de oude doos. Bekijk ze allemaal in ons jubileum-channel.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid