Overslaan en naar de inhoud gaan

Andrea Bocelli in Europese campagne voor Deutsche Telekom

Serviceplan Group lanceert campagne in 12 landen
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Deutsche Telekom, moederbedrijf van T-mobile, presenteert vandaag een internationale campagne. In de commercial vertelt de Italiaanse zanger Andrea Bocelli waarom het zo belangrijk voor Europa is om verbonden te zijn via een gezamenlijk netwerk. Bocelli: “Het geldt voor muziek, maar ook voor netwerken: wat ons verbindt kun je niet zien, maar wel voelen.“

related partner content for mobile comes here

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Bocelli in Amsterdam

De reclame is opgenomen in steden als Amsterdam, Berlijn en Boedapest. Voel je verbonden met heel Europa, dat is de boodschap van de campagne. Tomotheus Höttges, CEO van Deutsche Telekom: “Een verbonden Europa is belangrijk. Netwerktechnologie en digitalisatie zijn de basis voor communicatie zonder grenzen.”

De reclame is vanaf dit weekend te zien op Duitse tv-zenders. De actie loopt daarnaast op social media en er staan advertenties in kranten en tijdschriften. Over een paar weken is de commercial ook te zien in Nederland, Albanië, Kroatië, Macedonië, Montenegro, Oostenrijk, Polen, Roemenië, Slowakije, Tsjechië en Hongarije.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in