Overslaan en naar de inhoud gaan

Bavaria na pitch naar N=5

Het biermerk en bureau Selmore kondigden eerder dit jaar aan uit elkaar te gaan.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

3MO begeleidde de pitch. N=5 wordt de Global lead agency voor het Bavaria-merk. N=5 onderscheidde zich in het pitchproces zowel met een strategische aanpak als een creatieve oplossing.

Ole Christern (N=5): &;Bavaria is de grootste zelfstandige bierbrouwer van Nederland en bijna 300 jaar oud. Een prachtig merk met veel tradities en ook een rijke reclame-historie. Wij hopen dat we daar samen met Bavaria een mooi vervolg aan kunnen geven om het merk weer verder te brengen, zowel in Nederland als daarbuiten.&

Het biermerk uit Lieshout is in veel landen actief met zowel premium pilsener als 0,0% varianten.

maakten Selmore en Bavaria bekend dat er na negen jaar een einde kwam aan de samenwerking. Volgens ​Diederick Hillenius van Selmore lag men niet meer op één lijn. ‘We kwamen er achter dat onze ambities en verwachtingen al een tijdje uit elkaar liepen. Als je echt respect hebt voor elkaar, dan moet je sterk genoeg zijn om in zo’n geval de relatie te beëindigen.&;

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in