Arla gooit synthetische rommel in de prullenbak


Zuivelproducent Arla introduceert een nieuwe drink- en fruityoghurt zonder kunstmatige toevoegingen: Arla Naturals. Het Amsterdamse bureau DEAR bedacht daarvoor een campagne op tv en internet.
Arla Naturals – Fruityoghurt
In de twee tv-commercials en online video’s laat Arla precies zien wat er in de nieuwe yoghurts zit: alleen maar natuurlijke ingrediënten. Voor de grap voegen ze op het laatst nog ‘wat chemisch gemodificeerd verdikkingsmiddel’ en ‘een scheutje synthetisch aroma’ toe. “En die kieperen we gelijk weer weg!”
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijCommunications Director
World Press PhotoDigital Advertising Specialist
De HorecabondArla Naturals – Drinkyoghurt
Credits:
Bureau: DEAR Amsterdam
Creatie: Marq Strooy, Robin Zuiderveld
Strategie: Willem Nas
Productie: Saskia de Lint
Project manager: Aafke Viëtor
Regie: Erik de Koning (Chuck)
Offline en online edit: Erik Verhulst
Muziek en sounddesign: Nando Eweg (Sounds Like Nando)
Packaging design: PROUDdesign
Verantwoordelijk bij Arla Foods: Susan den Boer, Ernesto Kerkhof
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid