Overslaan en naar de inhoud gaan

Arla gooit synthetische rommel in de prullenbak

DEAR Amsterdam ontwikkelde campagne voor nieuwe productlijn
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Zuivelproducent Arla introduceert een nieuwe drink- en fruityoghurt zonder kunstmatige toevoegingen: Arla Naturals. Het Amsterdamse bureau DEAR bedacht daarvoor een campagne op tv en internet.

related partner content for mobile comes here

In de twee tv-commercials en online video’s laat Arla precies zien wat er in de nieuwe yoghurts zit: alleen maar natuurlijke ingrediënten. Voor de grap voegen ze op het laatst nog ‘wat chemisch gemodificeerd verdikkingsmiddel’ en ‘een scheutje synthetisch aroma’ toe. “En die kieperen we gelijk weer weg!” 

Credits: 

Bureau: DEAR Amsterdam 

Creatie: Marq Strooy, Robin Zuiderveld

Strategie: Willem Nas

Productie: Saskia de Lint 

Project manager: Aafke Viëtor

Regie: Erik de Koning (Chuck)

Offline en online edit: Erik Verhulst 

Muziek en sounddesign: Nando Eweg (Sounds Like Nando)

Packaging design: PROUDdesign

Verantwoordelijk bij Arla Foods: Susan den Boer, Ernesto Kerkhof 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in